Bucuresti - Valea lui Stan


Durata traseu: 5 ore.    Dificultate: Usor spre Mediu.

Harta traseu:  http://goo.gl/maps/xrs3o

Intrarea pe traseu se face de pe drumul care duce spre Transfagarasan, in prima curba in ac de par unde vei vedea si o troita. Cand am ajuns noi, pe la ora 9:30 era o singura masina.









La inceput, drumul este cam plin de balarii, dupa care traseul este destul de clar. Nu ai cum sa te ratacesti pentru ca mergi doar pe marginea raului, iar drumul este marcat.

  

Dupa aceste cascade urmeaza prima scara care ne-a speriat putin fiind destul de abrupta.


Dupa asta urmeaza o portiune mai usoara unde vom intalni un popas, dotat cu o masa, 2 bancute, oale, linguri, oglinda, etc. Este o chesti interesanta facuta in mijlocul padurii.

Dupa ce ne-am odihnit putin aici, urmeaza una dintre cele mai frumoase zone, o scara foarte mare ce trecea peste o cascada si mai mare. :)


O alta zona care mie mi-a placut si ne-a pus putin in dificultate a fost zona care se vede in poza de mai jos. Era o stramtoare unde apa avea cam 80-90 de centimetri adancime. Cand am ajuns aici nu stiam ce sa facem, daca sa continuam sau sa ne intoarcem. Cum nu avea rost sa ne intoarcem, ne-am luat inima in dinti, ne-am lasat in "budigai" si am trecut apa. Apa era foarte, foarte, foarte rece. Am crezut ca imi sta inima. Noroc cu hainele de schimb pe care le aveam in rucsac.

In aceasta zona am inteles ca apa uneori apa este pana la glezne, alteori foarte mare cum a fost in cazul nostru. Deci totul tine de noroc. :)
Dupa aceasta zona se mai merge pe langa rau si la un moment data o sa dati de un semn spre cabana Calugarita. Se urca aproximativ 20 de minute prin padure, iar apoi drumul se termina cu o poiana unde va puteti odihni.


De aici se merge pe un drum forestier care duce spre Cabana Calugarita. Aici am dat peste un haine flamand si i-am dat toata mancare pe care o aveam in rucsa. 


Acest drum forestier ne conduce spre Barajul Vidraru. De aici vom merge pe tot pe mal si vom ajunge la tunelul de la baraj unde vom da de civilizatieeee.


La capatul tunelului am dat peste "LUIZA" care s-a facut de ras. :))
De la baraj ne-am intors pe sosea pana la locul unde am lasat masina. Daca atunci cand am plecat pe traseu mai era 1 singura masina, la intoarcere erau o gramada.




Ce am scris in acest post este doar o parte din ce veti vedea pe traseu. Restul va trebui sa descoperiti voi.
Spor la drum!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu